לפני שאתם מתחילים שיווק דיגיטלי ורצים להפעיל את הקמפיינים, יש כמה פעולות בסיסיות שיכולות להבטיח שהכסף שלכם לא ילך לפח.
- תכירו את הקהל שלכם!
אל תפרסמו לכל העולם, בצעו אפיון מדויק מיהו קהל היעד האידיאלי לשירות שלכם.
כשאתם יודעים מי קהל היעד שלכם – גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד – תדעו למי לכוון את המודעות. עם אפיון ברור תצליחו להגיע לקהל הנכון ותוכלו לקבל תוצאות משמעותיות יותר. - הגדרת מטרות ברורות ומדידות.
הגדירו מה אתם רוצים להשיג? לידים? מכירות? מודעות למותג? הגדירו באיזה פרק זמן ואיזה כמות תספק אתכם ותייצר תחושת התקדמות וגם רווחיות. ככל שתהיה לכם מטרה ברורה, ככה תדעו אם הקמפיינים באמת עובדים. - הגדרת תקציב
הגדירו סכום תקציב לפרסום בדיגיטל שאתם מרגישים איתו בנוח ויאפשר זמן סביר לבחון תוצאות, התקציב ניתן לשליטה ומה שחשוב שתרגישו בנוח להתמיד עם הפעילות בזמן אמת. - ליטוש הנכסים הדיגיטליים
דאגו לייצר נכסים דיגיטליים כמו רשתות חברתיות / אתר / דפי נחיתה ברורים שפונים אל קהל היעד המדויק שהגדרתם ומתארים באופן ברור מה אתם מציעים.
הקמפיינים שלכם לא שווים הרבה אם הלקוח לא מוצא את עצמו בנכסים הדיגיטליים שלכם כאשר הוא מחפש את המידע שהוא צריך. - תיאום ציפיות
בצעו תיאום ציפיות אישי ביניכם לבין עצמכם וגם מול הסוכנות המטפלת בשיווק בכל נושאי הטיפול הרלוונטיים כמו: מה תיחשב הצלחה? כמה זמן נדרש לבחון תוצאות? מי מטפל בפניות של הלקוחות החדשים?
ככה תימנעו מהפתעות ואלתורים תוך כדי שהפרסום פעיל ומשיג לקוחות פוטנציאליים.