כשאליה, בעל עסק לציפויי זכוכית פנה אלינו, הוא ידע שהוא רוצה לגדול – אבל לא ציפה לתוצאות וצמיחה עסקית בזמן כלכך קצר.
הלקוח הגיע אלינו כשעיקר העבודה שלו היא התקנת ציפויים על חלונות רכבים.
בעזרת מחקר, דיוק קהל היעד ובניית תוכנית מסודרת הגדרנו יעד של התקנה מסיבית במשרדים. כשיישמנו את האסטרטגיה עם ניהול קפדני של קמפיין ממומן בגוגל, הצלחנו להביא לו 92 לידים איכותיים תוך שבוע בלבד!
תוך חצי שנה הלקוח החליט להתמקד בפניות עסקיות והפסיק לתת מענה לפניות פרטיות של דירות או רכבים. היום אנחנו מתמקדים רק במשרדים.
איך עשינו את זה?
ניתוח מעמיק של קהל היעד והתאמת המודעות ללקוחות הרלוונטיים ביותר.
שימוש בביטויי חיפוש ממוקדים ובניסוחי מודעות שמניעים לפעולה.
אופטימיזציה יומיומית להורדת עלויות והגדלת אחוז ההמרה.
דף נחיתה ממיר שהפך מבקרים ללקוחות מתעניינים.
התוצאה? לוח עבודה מלא, עלייה חדה בפניות וסגירת פרויקטים חדשים תוך זמן קצר.
עלייה בממוצע של עסקה מסכום של 2,500 ש״ח לעסקה לממוצע של כ-15,000 ש״ח לעסקה ויותר. בסוף 2024 גם סגרנו את העסקה הגבוהה ביותר בשווי 34,000 ש״ח.
אם גם העסק שלך זקוק לקמפיין שמביא לידים איכותיים – אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות!