אוריאל יהב מנהל סוכנות של ביטוחים ופיננסים עם מעל 15 סוכנים. עבודה שדורשת שייכנסו לידים ברמה יומית והרבה.
כשהתחלנו לעבוד יחד היה חייב לאזן בין הדרישה ללידים ברמה יומית לבין התמקדות באיכות הלידים, וזה לא היה פשוט לצנן ולהסביר לכמות סוכנים גדולה שההמתנה משתלמת.
היום, אחרי אסטרטגיה של שילוב קידום תוכן תדמית & פרפורמנס הצלחנו גם לשפר את הכמויות ובעיקר לייצר לסוכנים שיחות מכירה קלות יותר עם לידים בשלים יותר.
🎯 איך עשינו את זה?
🔹 אפיון ובניית אסטרטגיה שמשלבת המון קידומי תוכן תדמיתי בעל ערך
🔹 שימוש בתוכן במודעות שמסביר באופן מדויק את הזכויות והאותיות הקטנות בטיפול אצל סוכן
🔹 אופטימיזציה יומיומית להוזלת עלויות ושיפור נראות הנכסים הדיגיטליים
🔹 ניהול מעקב ובקרה על איכות הלידים מול מנהל הסוכנים לשיפור איכות הפניות
התוצאה? יותר איכות בעלויות ליד זולות יותר, שיחות מכירה קלות יותר לסוכנים, יותר סגירות!
אם גם העסק שלך זקוק לקמפיין שמביא לידים איכותיים – אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות! 🚀