בעלי עסקים רבים מתמודדים עם הבעיה הזו: יש פניות, אבל אין מכירות. אולי גם אתם חוויתם את זה – קיבלתם ליד, הגבתם אליו, ובסופו של דבר הוא לא הפך ללקוח.
אז איך מגבירים את הסיכוי להפוך ליד ללקוח?
- זמן המענה קריטי!
קיבלתם פנייה? אל תחכו! פנו ללקוח פוטנציאלי כמה שיותר מהר, כל עוד הוא זוכר למה פנה אליכם, ולפני שהמתחרה שלכם ייתן מענה. הזמן מכריע בהצלחה. - שאלו שאלות!
לפני שאתם מתחילים למכור, תשאלו את הלקוח מה בדיוק הצורך שלו. תבינו מה באמת חשוב לו ותראו איך המוצר או השירות שלכם פותר את הבעיה הזו. - התאימו את היתרונות לצורך האמיתי!
אין צורך לתאר את כל היתרונות של השירות / מוצר שלכם, התמקדו ביתרונות שעונים על הצורך של הלקוח על בסיס התשובות לשאלות ששאלתם. - אל תשאירו קצוות פתוחים!
אם הלקוח לא מוכן להחליט עכשיו, אל תשאירו את זה פתוח. תאמו איתו שיחה נוספת כדי לנסות לסגור את העסקה בהמשך.
זה שינוי קשה בהתחלה ואם תעקבו אחרי הטיפים האלה, תוכלו להמיר יותר לידים ללקוחות משלמים!